ان عہدوں کی اسٹریٹجک قیادت کے کردار کو سرکاری مجسموں میں شامل کیا گیا ہے۔ تاہم ، اس سے پہلے کہ ہر منصب اور فوری کام اپنے کردار کی وضاحت اور اس کو دوبارہ ترجیح دیں۔ لہذا ، اس کی افسران ٹریننگ ماڈیول کی لازمی خصوصیت کی حیثیت سے پوزیشن کے اسٹریٹجک قائدانہ کردار کی تعریف کی سفارش کرنے کے ل.۔ III اس پوزیشن / کردار کی نشاندہی / تعریف کے لئے ٹرینی کا انتخاب۔ ایک سخت عمل ہے۔ تاہم ، وہ تمام افراد جو مذکورہ بالا اسٹریٹجک لیڈرشپ کی پوزیشنوں کو ماننا چاہتے ہیں وہ یہاں ماڈل کے امیدوار ہیں۔ یہ بھی تجویز کیا جاتا ہے کہ کارکردگی اور کارکردگی کی نمائش کے تحت "تبدیلی" کو اسٹریٹجک لیڈرشپ بارڈرز آن انویژننگ تبدیلیوں کے اہم حصے کے طور پر انتخاب کے بہترین معیار کے طور پر تجویز کیا گیا ہے۔ تبدیلی کے انتظام میں شامل افراد IV مخصوص ٹریننگ ماڈیول کے اجزاءخصوصی تربیتی ماڈیول میں اسٹریٹجک لیڈرشپ کی مختلف خصوصیات پر زور دینا ہوگا جو اسے معمولات / صورتحال وغیرہ سے مختلف کرتے ہیں یا اسٹریٹجک قیادت میں مزید جڑ جاتے ہیں۔ یہ ایک ہیں) طویل مدتی نظریہ ، ب) انٹیگریٹڈ ویژن ، ج) انفارمیشن کمیونیکیشن کی مہارت ، ڈی) منصوبہ بندی کی اہلیت ، ای) تجویز / حقیقت پسندی کا احساس ، f) اعلی اخلاقی معیار ، اور آخر میں جی) جائزہ۔ اس طرح یہاں تجویز کردہ اسٹریٹجک لیڈرشپ کی ترقی کے لئے تربیتی ماڈیول ، ان فیکلٹیوں کی افزائش اور ترقی پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ ایک) طویل مدتی نظریہ ٹریننگ اجزاء کسی معاملے کا طویل مدتی نظریہ بات چیت کے ort امتزاج یا تغیر کے ممکنہ نتائج کو دیکھنے کی صلاحیت پر منحصر ہوتا ہے۔ دستیاب متغیر کی اجازت. یہ سرحد متغیر کو سمجھنے میں ہے۔ کون سا انٹرن تمام متغیرات کو جاننے پر منحصر ہے۔ اس طرح پہلا قدم اسٹریٹجک قائد کے سامنے تمام متغیر رکھنے کی عادت پیدا کرنا ہے۔ اس خصوصیت کی اہمیت کو واضح کرنے کے لئے پہلی جگہ مذاق کی مشقوں میں تربیت موڈول۔ بی) میں شامل کیا جاسکتا ہے۔ انٹیگریٹڈ ویژن ڈویلپمنٹ جزو کو مربوط وژن کی اہمیت کی مثال پاکستان حکومت کی توانائی پالیسی میں دیکھا جاسکتا ہے۔ فیلڈ ٹوڈے میں دو مکمل طور پر الگ اور غیر منظم اقدامات ہیں جہاں ایک ہی وقت میں حکومت روایتی اور قابل تجدید ذرائع کے وسائل تیار کررہی ہے۔ انٹیگریٹڈ ویژن دراصل اسٹریٹجک لیڈر شپ کا ایک اور پہلو ہے جس کی خصوصیت اوپر بیان کی گئی ہے۔ یہ ایک انضمام عمل کے ذریعے ہوتا ہے اور تمام (بیشتر) متغیرات کو ضم کرنے کی صلاحیت قدرتی طور پر اسٹریٹجک رہنما ، خاص طور پر اسٹریٹجک لیڈر کے پاس ہونا چاہئے جس میں عملی کردار ہوتا ہے ، اور تربیتی ماڈیول کو اس نکتے کو اجاگر کرنے اور اس پر روشنی ڈالنے پر توجہ دینی چاہئے۔
اسٹریٹجک قیادت کا لازمی جزو۔ خاص طور پر قانون ساز پارٹی کی حکمت عملی کے سلسلے میں تربیت کے ماڈیولز کو اس اہم خصوصیت کے حامل طبقاتی معاملات / کیس اسٹڈیز کو اجاگر کرنے کی ضرورت ہے۔) مواصلات کی مہارت کو بڑھاوا دینے والا جزو اسٹریٹجک لیڈر وہ ہے جس میں واضح اور دور دراز سے آگے دیکھنے کی صلاحیت ہوتی ہے۔ اس طرح اسٹریٹجک رہنما وقت سے پہلے امکانات کا تصور کرتا ہے۔ وہ وہی ہے جو پل تک پہنچنے سے پہلے ہی اس پر قبضہ کرتا ہے۔ وہ کسی ایسے حل یا ایسی صورتحال پر کام کرتا ہے جو وقت سے پہلے کی ہو۔ اس مطلوبہ مقاصد کو حاصل کرنے کے لئے مواصلات کی انتہائی ترقی کی صلاحیت کی ضرورت ہے جو صرف اسٹرٹیجک لیڈر کا منصوبہ ہے۔ اس طرح تھانک رہنما کی مواصلات کی مہارت کو صراحت ، تاثیر ، جامعیت ، سمجھداری وغیرہ کی ضرورت ہے اور تربیتی ماڈیول کو اسٹریٹجک لیڈر میں اس معیار کو اجاگر اور بڑھانا ہوگا۔ واضح موثر مواصلات کی اہم اہمیت کی وجہ سے حاصل کردہ یا ناکام ہونے والی اسٹریسیجک کہانیوں اور اسٹرٹیجک اقدامات کی ناکامی کے کیس اسٹڈیز کی سفارش کی جاتی ہے۔ وہ اصل منصوبہ بندی کے وقت سے دور کے ایک نقطہ پر آنا چاہتے ہیں۔ اسٹریٹجک رہنما بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیاروں پر مبنی دفاعی نظام کی تیاری کے ل time وقتا military فوقتا military فوجی افرادی قوت کو برقرار رکھنے کے عقلی اصول کی نفی کرسکتا ہے۔ تربیتی ماڈیول کے ذریعے اسٹریٹجک رہنما کی منصوبہ بندی کی صلاحیت میں اضافہ منصوبے کی مشقوں کی شکل میں کیا جاسکتا ہے۔ منصوبہ بندی کی کچھ معلومات کو چھپانے کے ساتھ ساتھ عالمی سطح پر مشہور حکومتی اقدامات کا منصوبہ اور اسی طرح کے منصوبوں کے نتیجے کی پہلو جیسے برطانوی ناف کی بالادستی پر طویل عرصے میں سوئز نہر کی تعمیر کے اثرات۔) کوآرڈینیشن کو آرڈینیشن ایک اہم کام ہے۔ ہو چنک ، انک 46 قبائلی کاروباری مفادات کی تمام سرگرمیوں کو مربوط کرنے کی اپنی صلاحیت سے کامیابی سے وابستہ تھا۔ ہو چوک ، انکارپوریشن ایک ہولڈنگ کمپنی ہے جو قبائلی تمام کاروبار کی مالک ہے۔ یہ مؤثر طریقے سے اپنے ذیلی اداروں میں سرمایہ اور وسائل مختص کرسکتی ہے ، کمپنی کی وسیع حکمت عملی کو نافذ کرسکتی ہے ، اور اداروں کے مابین انٹرا قبائلی تعاون کو مجبور کرسکتی ہے۔ قبائلی کاروبار میں بڑے پیمانے پر قبائلی اراکین کی زندگی کو بہتر بنانے سے متعلق معاشرتی کام انجام دیتے ہیں۔ ونبگو ٹرائب کے پاس اب ایک واحد ادارہ ہے جو تمام فنڈنگ وسائل (گرانٹ ، غیر منافع بخش ، کارپوریٹ) کے ہم آہنگی کے لئے ذمہ دار ہے اور یہ سرمایہ کاری کی وسیع معاشی ترقی کی حکمت عملی پر عمل پیرا ہوسکتی ہے جو سرمایہ کاری کو کم سے کم کرتی ہے ، کارپوریٹ وسائل کو زیادہ سے زیادہ بناتی ہے ، اور فوری معاشرتی اثر ہے۔ ) حقیقت پسندی 46 ہارورڈ پروجیکٹ آف امریکن انڈین اکنامک ڈویلپمنٹ ، ہارورڈ یونیورسٹی ، صفحہ 1-3
"ممکن" کی فورا understanding ادراک کے بغیر کوئی اسٹریٹجک قیادت نہیں ہوسکتی ۔اس حقیقت کو نپولین (ہسپانوی السر اور روسی مہم 1812) 47 ، ہٹلر نے ایک بار پھر روسی حملے میں تغلق کے 49 جیسے تزویراتی رہنماؤں کی ناکامیوں میں دیکھا۔ دارالحکومت کا تبادلہ ، اورنگزیب کے جنوب 505050 پر ڈیزائن وغیرہ ، تربیتی ماڈیول میکانزم کی ترقی پر زور دینے کے ساتھ معاملات کی مطالعے کی سفارش کرتا ہے تاکہ اس میں رکاوٹوں کو دور کرنے ، آزاد تنقید وغیرہ سے تعصب کیا جاسکے۔ تربیتی ماڈیول کا یہ جزو اسٹریٹجک رہنماؤں کو بھی اہم قرار دینے کی سفارش کرتا ہے میڈیا کے خیالات کی اہمیت جیسا کہ عصر حاضر کی میڈیایڈیا ایک ایسا فورم ہے جو مقصد کی نمائندگی کرتا ہے اگر شائستگی کی اجتماعی دانشمندی کی مثال نہ ہو) حکومت کا کردار حکومتوں کو آج ان کے کردار کی بحالی کے لئے بے نقاب کیا گیا ہے۔ حکومت کی سمت میں تبدیلی کے لئے ساختی ، نظریاتی معاشی وجوہات اور بین الاقوامی تحریک ، حکومت اور حکمرانی اور اس کے دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ جو اس نے 21 ویں صدی میں حکمرانی کے میدان میں داخل ہوئے ہیں کے ساتھ انجام دینا ہے۔ یہ حقیقت اس حقیقت کے ادراک کی وجہ سے ہی ہے کہ حکمرانی آج کی بجائے زیادہ پیچیدہ ہے اور صرف حکومت ہی پوری طرح سے انتظام نہیں کرسکتی ہے۔ ترقی یافتہ اور پسماندہ ممالک کے چیلینج مختلف ہیں۔ حکومت کا بنیادی کام اب ملک کی معاشی ترقی ، معاشرے میں تبدیلی کا انتظام ، متضاد مفادات کا توازن برقرار رکھنے ، معاشرتی انصاف کی فراہمی اور تجارتی فیصلوں کے لئے میکانزم فراہم کرنا ہے۔ ایک بڑی حکومت کا کام جو اس کے فرائض کے لحاظ سے ہے۔ حکومت کو اب آپریشنل ریاست سے ایک قابل عمل اور سہولت سازی / ریگولیٹری حالت میں لین دین میں شامل کرنے کا سہارا لیا گیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ حکومت کے بیشتر حصے میں انحراف ہوا ہے اور یہ اب قومی اور بین الاقوامی سطح پر واحد کھلاڑی نہیں ہے۔ یہ سب حکومتوں اور سول سوسائٹی کے بیک وقت تعاون کے ل dozens کئی عملوں اور میزبان نظاموں پر مشتمل پالیسی پیچیدہ عمل ہے۔ گورنمنٹٹوڈے میں شامل ایک اسٹریٹجک رہنما کی ضرورت ہے کہ وہ پورے عمل سے بخوبی واقف ہوں۔ لہذا اس اہم طریقہ کار نے ٹریننگ ماڈیول کا حصہ بنانے کی تجویز پیش کی۔) پالیسی چینج کا انتظام کرنا۔ پولیسی فارمولیشن میکرو معاشی بنیادی اصولوں اور فیصلوں کی استحکام پر مبنی ایک پیچیدہ عمل ہے۔ اسٹریٹجک قائدین نہ صرف نئی پالیسیوں کی تشکیل میں شامل ہیں بلکہ انہیں اپنے پیش روؤں کی تشکیل کردہ پالیسیوں کی بھی فکر کرنی ہوگی۔ انہیں سیاسی تحفظات ، اختیارات اور فیصلہ سازی کے عمل کے نتیجے میں پالیسی میں تبدیلی اور اس کے عمل میں درکار ٹولز کا انتظام کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ ایک تسلسل 47 ہے نپولین نے ان دو مہمات کو اس کے زوال اور زوال کا ذمہ دار ٹھہرایا تھا ، دیکھیں لوڈوی ، ایمیل ، نیپولین بوناپارٹ کی زندگی کی زندگی .88 ہٹلر نے اس بات کی تعریف نہیں کی کہ روسی افواج اور اسلحے نے اس کی اپنی تعداد کو گنوا لیا تھا۔ دوسری عالمی جنگ کی چرچل ہسٹری دیکھیں ، جلد دوم 49 تغلق نے دارالحکومت دہلی سے دولت آباد منتقل کیا اور اپنی سلطنت کو برباد کردیا 50 اورنگزیب کی مارہٹوں کے خلاف مہم ان کے زوال کی ایک بڑی وجہ تھی
اس عمل کا آغاز ایجنڈا سے لے کر فیصلہ کرنے تک ، اس کو برقرار رکھنے اور اس پر عمل درآمد تک ہے۔ بہت سارے کھلاڑی ، ایشوز اور سیاق و سباق ایسے ہیں جن کا سامنا ممکن ہے کہ ان کی حمایت میں اضافے کے لئے مقابلہ کیا جائے۔ طویل اور قلیل مدتی اسباق سیکھنے کے علاوہ ، پالیسی کی نگرانی اور تشخیص کے علاوہ ، معاملات کی ترجیح اور ان کی حمایت کے لئے آگے لانا ، معاملے کی ایک اور اہم بات ہے۔ فلپائن میں ایندھن کی قیمتوں کو روکنے کے بارے میں ہارورڈ کے ایک مطالعے میں ، ایندھن کی قیمتوں کو روکنے کے تناظر کی طرح کی اہمیت ، اس کا موجودہ انتخاب ، اس کے بعد صدر کو دیگر پالیسی فیصلوں سے جوڑنا ، معاملات کے لئے حکمت عملی مسئلہ کے ساتھ اور اس پیمائش کو کس حد تک مشکل بنانا ہوگا کہ پالیسی فیصلے کا مقابلہ اسٹریٹجک رہنماؤں کو کرنا پڑا۔ 5 صدر راموس کو بجٹ خسارے اور تیل کی قیمت استحکام فنڈ (او پی ایس ایف) کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ اسے کچھ ایسی کارروائی کرنے کی ضرورت ہے جس سے تیل کی قیمت متاثر ہوگی۔ کون سا پالیسی سازی اختیار کرنے کا انتخاب کرتے ہوئے اسے ایسا متبادل تلاش کرنے کی ضرورت ہے جو تکنیکی اعتبار سے مستحکم ہو اور سیاسی طور پر قابل قبول اور پائیدار ہو۔ وہ متبادل پالیسیوں کے جواب کی پیش گوئی کیسے کرسکتا ہے اور مسئلے سے نمٹنے کے لئے قابل عمل حکمت عملی تیار کرسکتا ہے؟ 52 پولیس کئی طریقوں سے تیار کی جاتی ہے اور مختلف عوامل سے متاثر ہوتی ہے۔ منیجنگ پالیسی چینج ماڈیول میں پالیسی بنانے کے عمل کے ایک بنیادی ماڈل پر تبادلہ خیال کیا جاسکتا ہے۔ اس کے بارے میں یہ بھی دریافت کیا جائے گا کہ یہ مختلف حالات اور مختلف حصوں میں کیسے مختلف کام کرتا ہے۔ یہ بھی جانچ پڑتال کی جاسکتی ہے کہ تربیتی ماڈل کو نظام کے طور پر پولیس سازی کے عمل کا تجزیہ کرنے میں مدد کے لئے کس طرح استعمال کیا جاسکتا ہے اور نہ کہ غیرمتعلق اقدامات کا ایک مجموعہ۔ لہذا مناسب تربیت کے ذریعہ اس مضمون کی نمائش انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ i) تناؤ مینجمنٹ اسٹریس کے حالات کو مختلف طریقوں سے درجہ بندی کیا جاسکتا ہے ، اور اس کے نتیجے میں ابھرنے والے اور موثر طریقے سے مختلف ہوں گے۔ گروپ نا قابل اہداف سے مایوس ہوسکتے ہیں۔ وہ خوفزدہ ہونے والے خطرات ہوسکتے ہیں۔ جوہری اور مبہم مطالبات کی وجہ سے وہ بے چین ہوسکتے ہیں۔ مسابقتی مطالبات پر یا دوسرے گروپوں سے تنازعہ میں مبتلا ہیں۔ انہیں جوابدہ ، دفاعی طور پر یا گھبرانے میں پیدا کیا جاسکتا ہے۔ بقا کی دھمکیاں اندرونی یا بیرونی ، اہم اور مضبوط ہوسکتی ہیں۔ ابھرنے والا رہنما وہی کرے گا جو فوری طور پر گروپ کو تناؤ سے نمٹنے کے لئے فراہم کرنے کے لئے درکار ہے۔ تیز سمت ، ڈھانچے کا آغاز ، اور ٹاسک پر مبنی لیڈرشپ قائد کو کامیاب ہونے کا زیادہ امکان بنائے گی۔ موثر رہنما (جو واقعتا course پیروکاروں پر بھی اثر انداز ہونا ضروری ہے) ایک بدلنے والا سیاستدان ہے جو غیر قانونی پیروکاروں کو متوقع خطرات کا سامنا کرتے ہوئے یا ان کو عملی جامہ پہنا دینے والے بظاہر ناقابل مقاصد اہداف پر مجبور کرتے ہوئے خطاب کرتا ہے۔ خاص طور پر کرسٹیسو کے اوقات میں مجاز قیادت کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ ممبروں کی کوششوں کو متحد کیا جاسکے اور مشترکہ مقصد کو یقینی بنائے۔ گروپ ہارورڈ یونیورسٹی ، فلپائن میں ایندھن کی قیمتوں کو ختم کرنا - تیل کی سیاسی قیمت ، صفحہ 152 میں نظم و نسق کی تبدیلی: میں ، پالیسی سازی کے عمل کو سمجھنا ، ہارورڈ یونیورسٹی ، صفحہ 1
معمول کی ہنگامی صورتحال میں ، رہنماؤں کی صلاحیتوں اور قابل عمل کاروباری معمولات کے ذخیرے تک رسائی ہوتی ہے جو معمولی تخصیص اور موافقت کے ساتھ ، صورتحال کو مناسب جوابدہی فراہم کرسکتے ہیں۔ حقیقی بحرانوں میں ، رہنماؤں کے پاس ان کے لئے پہلے سے منصوبہ بند ، ترقی یافتہ ، آزمائشی اور قابل تقلید روٹین دستیاب نہیں ہوسکتا ہے جو ان کے سامنے آنے والی صورتحال کا مناسب طور پر تدارک کرے گا۔ تعریف کے مطابق ، انہیں نئی روشوں یا موجودہ معمولات کے امتزاج کو بہتر بنانا ہوگا۔ فطرت میں تصوراتی اور ادراکی ہے ، اور لہذا یہ کرنا خاص طور پر مشکل ہے - اور دوسروں کو کرنے کی ترغیب دینا - اس طرح کے دباؤ کے حالات میں ، جیسے کشیدگی کی صورتحال میں غالب آسکتی ہے۔ کرائسز منیجمنٹ معمول کی ہنگامی صورتحال میں معمولی ہنگامی صورتحال میں 53 اے رہنما کے مرکزی چیلینج مندرجہ ذیل شامل ہوں گے: 1. درستگی کے ساتھ صورتحال کا اندازہ لگائیں؛ 2۔موجودہ معمولات کی موثر تخصیص اور دیئے جانے والے واقعے کے مخصوص حالات کے مطابق ڈھالنا۔ the. شرکاء کی کوششوں کو متحرک اور انحصار کرنا؛ custom. اپنی مرضی کے مطابق ، پہلے سے منصوبہ بند ذمہ داریوں کے ممکنہ طور پر کافی پیچیدہ ذخیرہ کو مربوط کریں۔ response. ان لوگوں کو مدد اور مطلوبہ وسائل کی فراہمی کو منظم کریں اور اس کو یقینی بنائیں جو جواب میں عملی طور پر محفوظ ہیں۔ 6. شرکت کرنے والے افراد اور مؤثر تنظیم (تنظیموں) کے باہر ملوث افراد سے صورتحال کے بارے میں مؤثر طریقے سے بات چیت کریں اور انہیں کیا کرنا چاہئے۔ بحرانوں کی قائدانہ چیلنجیاں۔ 1. حقیقی بحرانوں سے نمٹنے کے اسٹریٹجک قائدانہ چیلنجوں میں درج ذیل شامل ہیں: 2. موجودہ صورتحال کو ماضی کے حالات سے نمایاں طور پر مختلف طریقوں سے درست طریقے سے اور جلدی سے اندازہ کرنا۔ more. حالات کی تشخیص اور اندازوں سے زیادہ آرام دہ اور پرسکون (لیکن غلط) مزاحمت کرنا جو نیاپن کے اہم عناصر کو نظرانداز کرتے ہیں۔ immediate. فوری کارروائی کے لئے تعصب رکھنے والے افراد اور انتخاب اور تعیناتی میں تاخیر کا رجحان رکھنے والے افراد کے مابین ممکنہ ثقافتی تنازعات کا ثالثہ اس وقت تک کہ صورت حال اور اختیارات کے تجزیے کی گہری تفہیم تیار نہ کی جاسکے۔ the. صورتحال کی نمایاں خصوصیات (جس میں اس کی نمایاں اہمیت بھی شامل ہے) کے "بڑی تصویر" کے تناظر کی ترقی اور اسے برقرار رکھنا؛ جارج ، سورسنسن اور جیمز ایم برنس کیذریعہ لیڈرشپ جلد اول کا انسائیکلوپیڈیا صفحہ 290-295
6
اسٹریٹجک قیادت کا لازمی جزو۔ خاص طور پر قانون ساز پارٹی کی حکمت عملی کے سلسلے میں تربیت کے ماڈیولز کو اس اہم خصوصیت کے حامل طبقاتی معاملات / کیس اسٹڈیز کو اجاگر کرنے کی ضرورت ہے۔) مواصلات کی مہارت کو بڑھاوا دینے والا جزو اسٹریٹجک لیڈر وہ ہے جس میں واضح اور دور دراز سے آگے دیکھنے کی صلاحیت ہوتی ہے۔ اس طرح اسٹریٹجک رہنما وقت سے پہلے امکانات کا تصور کرتا ہے۔ وہ وہی ہے جو پل تک پہنچنے سے پہلے ہی اس پر قبضہ کرتا ہے۔ وہ کسی ایسے حل یا ایسی صورتحال پر کام کرتا ہے جو وقت سے پہلے کی ہو۔ اس مطلوبہ مقاصد کو حاصل کرنے کے لئے مواصلات کی انتہائی ترقی کی صلاحیت کی ضرورت ہے جو صرف اسٹرٹیجک لیڈر کا منصوبہ ہے۔ اس طرح تھانک رہنما کی مواصلات کی مہارت کو صراحت ، تاثیر ، جامعیت ، سمجھداری وغیرہ کی ضرورت ہے اور تربیتی ماڈیول کو اسٹریٹجک لیڈر میں اس معیار کو اجاگر اور بڑھانا ہوگا۔ واضح موثر مواصلات کی اہم اہمیت کی وجہ سے حاصل کردہ یا ناکام ہونے والی اسٹریسیجک کہانیوں اور اسٹرٹیجک اقدامات کی ناکامی کے کیس اسٹڈیز کی سفارش کی جاتی ہے۔ وہ اصل منصوبہ بندی کے وقت سے دور کے ایک نقطہ پر آنا چاہتے ہیں۔ اسٹریٹجک رہنما بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیاروں پر مبنی دفاعی نظام کی تیاری کے ل time وقتا military فوقتا military فوجی افرادی قوت کو برقرار رکھنے کے عقلی اصول کی نفی کرسکتا ہے۔ تربیتی ماڈیول کے ذریعے اسٹریٹجک رہنما کی منصوبہ بندی کی صلاحیت میں اضافہ منصوبے کی مشقوں کی شکل میں کیا جاسکتا ہے۔ منصوبہ بندی کی کچھ معلومات کو چھپانے کے ساتھ ساتھ عالمی سطح پر مشہور حکومتی اقدامات کا منصوبہ اور اسی طرح کے منصوبوں کے نتیجے کی پہلو جیسے برطانوی ناف کی بالادستی پر طویل عرصے میں سوئز نہر کی تعمیر کے اثرات۔) کوآرڈینیشن کو آرڈینیشن ایک اہم کام ہے۔ ہو چنک ، انک 46 قبائلی کاروباری مفادات کی تمام سرگرمیوں کو مربوط کرنے کی اپنی صلاحیت سے کامیابی سے وابستہ تھا۔ ہو چوک ، انکارپوریشن ایک ہولڈنگ کمپنی ہے جو قبائلی تمام کاروبار کی مالک ہے۔ یہ مؤثر طریقے سے اپنے ذیلی اداروں میں سرمایہ اور وسائل مختص کرسکتی ہے ، کمپنی کی وسیع حکمت عملی کو نافذ کرسکتی ہے ، اور اداروں کے مابین انٹرا قبائلی تعاون کو مجبور کرسکتی ہے۔ قبائلی کاروبار میں بڑے پیمانے پر قبائلی اراکین کی زندگی کو بہتر بنانے سے متعلق معاشرتی کام انجام دیتے ہیں۔ ونبگو ٹرائب کے پاس اب ایک واحد ادارہ ہے جو تمام فنڈنگ وسائل (گرانٹ ، غیر منافع بخش ، کارپوریٹ) کے ہم آہنگی کے لئے ذمہ دار ہے اور یہ سرمایہ کاری کی وسیع معاشی ترقی کی حکمت عملی پر عمل پیرا ہوسکتی ہے جو سرمایہ کاری کو کم سے کم کرتی ہے ، کارپوریٹ وسائل کو زیادہ سے زیادہ بناتی ہے ، اور فوری معاشرتی اثر ہے۔ ) حقیقت پسندی 46 ہارورڈ پروجیکٹ آف امریکن انڈین اکنامک ڈویلپمنٹ ، ہارورڈ یونیورسٹی ، صفحہ 1-3
"ممکن" کی فورا understanding ادراک کے بغیر کوئی اسٹریٹجک قیادت نہیں ہوسکتی ۔اس حقیقت کو نپولین (ہسپانوی السر اور روسی مہم 1812) 47 ، ہٹلر نے ایک بار پھر روسی حملے میں تغلق کے 49 جیسے تزویراتی رہنماؤں کی ناکامیوں میں دیکھا۔ دارالحکومت کا تبادلہ ، اورنگزیب کے جنوب 505050 پر ڈیزائن وغیرہ ، تربیتی ماڈیول میکانزم کی ترقی پر زور دینے کے ساتھ معاملات کی مطالعے کی سفارش کرتا ہے تاکہ اس میں رکاوٹوں کو دور کرنے ، آزاد تنقید وغیرہ سے تعصب کیا جاسکے۔ تربیتی ماڈیول کا یہ جزو اسٹریٹجک رہنماؤں کو بھی اہم قرار دینے کی سفارش کرتا ہے میڈیا کے خیالات کی اہمیت جیسا کہ عصر حاضر کی میڈیایڈیا ایک ایسا فورم ہے جو مقصد کی نمائندگی کرتا ہے اگر شائستگی کی اجتماعی دانشمندی کی مثال نہ ہو) حکومت کا کردار حکومتوں کو آج ان کے کردار کی بحالی کے لئے بے نقاب کیا گیا ہے۔ حکومت کی سمت میں تبدیلی کے لئے ساختی ، نظریاتی معاشی وجوہات اور بین الاقوامی تحریک ، حکومت اور حکمرانی اور اس کے دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ جو اس نے 21 ویں صدی میں حکمرانی کے میدان میں داخل ہوئے ہیں کے ساتھ انجام دینا ہے۔ یہ حقیقت اس حقیقت کے ادراک کی وجہ سے ہی ہے کہ حکمرانی آج کی بجائے زیادہ پیچیدہ ہے اور صرف حکومت ہی پوری طرح سے انتظام نہیں کرسکتی ہے۔ ترقی یافتہ اور پسماندہ ممالک کے چیلینج مختلف ہیں۔ حکومت کا بنیادی کام اب ملک کی معاشی ترقی ، معاشرے میں تبدیلی کا انتظام ، متضاد مفادات کا توازن برقرار رکھنے ، معاشرتی انصاف کی فراہمی اور تجارتی فیصلوں کے لئے میکانزم فراہم کرنا ہے۔ ایک بڑی حکومت کا کام جو اس کے فرائض کے لحاظ سے ہے۔ حکومت کو اب آپریشنل ریاست سے ایک قابل عمل اور سہولت سازی / ریگولیٹری حالت میں لین دین میں شامل کرنے کا سہارا لیا گیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ حکومت کے بیشتر حصے میں انحراف ہوا ہے اور یہ اب قومی اور بین الاقوامی سطح پر واحد کھلاڑی نہیں ہے۔ یہ سب حکومتوں اور سول سوسائٹی کے بیک وقت تعاون کے ل dozens کئی عملوں اور میزبان نظاموں پر مشتمل پالیسی پیچیدہ عمل ہے۔ گورنمنٹٹوڈے میں شامل ایک اسٹریٹجک رہنما کی ضرورت ہے کہ وہ پورے عمل سے بخوبی واقف ہوں۔ لہذا اس اہم طریقہ کار نے ٹریننگ ماڈیول کا حصہ بنانے کی تجویز پیش کی۔) پالیسی چینج کا انتظام کرنا۔ پولیسی فارمولیشن میکرو معاشی بنیادی اصولوں اور فیصلوں کی استحکام پر مبنی ایک پیچیدہ عمل ہے۔ اسٹریٹجک قائدین نہ صرف نئی پالیسیوں کی تشکیل میں شامل ہیں بلکہ انہیں اپنے پیش روؤں کی تشکیل کردہ پالیسیوں کی بھی فکر کرنی ہوگی۔ انہیں سیاسی تحفظات ، اختیارات اور فیصلہ سازی کے عمل کے نتیجے میں پالیسی میں تبدیلی اور اس کے عمل میں درکار ٹولز کا انتظام کرنے کی ضرورت ہے۔ یہ ایک تسلسل 47 ہے نپولین نے ان دو مہمات کو اس کے زوال اور زوال کا ذمہ دار ٹھہرایا تھا ، دیکھیں لوڈوی ، ایمیل ، نیپولین بوناپارٹ کی زندگی کی زندگی .88 ہٹلر نے اس بات کی تعریف نہیں کی کہ روسی افواج اور اسلحے نے اس کی اپنی تعداد کو گنوا لیا تھا۔ دوسری عالمی جنگ کی چرچل ہسٹری دیکھیں ، جلد دوم 49 تغلق نے دارالحکومت دہلی سے دولت آباد منتقل کیا اور اپنی سلطنت کو برباد کردیا 50 اورنگزیب کی مارہٹوں کے خلاف مہم ان کے زوال کی ایک بڑی وجہ تھی
اس عمل کا آغاز ایجنڈا سے لے کر فیصلہ کرنے تک ، اس کو برقرار رکھنے اور اس پر عمل درآمد تک ہے۔ بہت سارے کھلاڑی ، ایشوز اور سیاق و سباق ایسے ہیں جن کا سامنا ممکن ہے کہ ان کی حمایت میں اضافے کے لئے مقابلہ کیا جائے۔ طویل اور قلیل مدتی اسباق سیکھنے کے علاوہ ، پالیسی کی نگرانی اور تشخیص کے علاوہ ، معاملات کی ترجیح اور ان کی حمایت کے لئے آگے لانا ، معاملے کی ایک اور اہم بات ہے۔ فلپائن میں ایندھن کی قیمتوں کو روکنے کے بارے میں ہارورڈ کے ایک مطالعے میں ، ایندھن کی قیمتوں کو روکنے کے تناظر کی طرح کی اہمیت ، اس کا موجودہ انتخاب ، اس کے بعد صدر کو دیگر پالیسی فیصلوں سے جوڑنا ، معاملات کے لئے حکمت عملی مسئلہ کے ساتھ اور اس پیمائش کو کس حد تک مشکل بنانا ہوگا کہ پالیسی فیصلے کا مقابلہ اسٹریٹجک رہنماؤں کو کرنا پڑا۔ 5 صدر راموس کو بجٹ خسارے اور تیل کی قیمت استحکام فنڈ (او پی ایس ایف) کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ اسے کچھ ایسی کارروائی کرنے کی ضرورت ہے جس سے تیل کی قیمت متاثر ہوگی۔ کون سا پالیسی سازی اختیار کرنے کا انتخاب کرتے ہوئے اسے ایسا متبادل تلاش کرنے کی ضرورت ہے جو تکنیکی اعتبار سے مستحکم ہو اور سیاسی طور پر قابل قبول اور پائیدار ہو۔ وہ متبادل پالیسیوں کے جواب کی پیش گوئی کیسے کرسکتا ہے اور مسئلے سے نمٹنے کے لئے قابل عمل حکمت عملی تیار کرسکتا ہے؟ 52 پولیس کئی طریقوں سے تیار کی جاتی ہے اور مختلف عوامل سے متاثر ہوتی ہے۔ منیجنگ پالیسی چینج ماڈیول میں پالیسی بنانے کے عمل کے ایک بنیادی ماڈل پر تبادلہ خیال کیا جاسکتا ہے۔ اس کے بارے میں یہ بھی دریافت کیا جائے گا کہ یہ مختلف حالات اور مختلف حصوں میں کیسے مختلف کام کرتا ہے۔ یہ بھی جانچ پڑتال کی جاسکتی ہے کہ تربیتی ماڈل کو نظام کے طور پر پولیس سازی کے عمل کا تجزیہ کرنے میں مدد کے لئے کس طرح استعمال کیا جاسکتا ہے اور نہ کہ غیرمتعلق اقدامات کا ایک مجموعہ۔ لہذا مناسب تربیت کے ذریعہ اس مضمون کی نمائش انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔ i) تناؤ مینجمنٹ اسٹریس کے حالات کو مختلف طریقوں سے درجہ بندی کیا جاسکتا ہے ، اور اس کے نتیجے میں ابھرنے والے اور موثر طریقے سے مختلف ہوں گے۔ گروپ نا قابل اہداف سے مایوس ہوسکتے ہیں۔ وہ خوفزدہ ہونے والے خطرات ہوسکتے ہیں۔ جوہری اور مبہم مطالبات کی وجہ سے وہ بے چین ہوسکتے ہیں۔ مسابقتی مطالبات پر یا دوسرے گروپوں سے تنازعہ میں مبتلا ہیں۔ انہیں جوابدہ ، دفاعی طور پر یا گھبرانے میں پیدا کیا جاسکتا ہے۔ بقا کی دھمکیاں اندرونی یا بیرونی ، اہم اور مضبوط ہوسکتی ہیں۔ ابھرنے والا رہنما وہی کرے گا جو فوری طور پر گروپ کو تناؤ سے نمٹنے کے لئے فراہم کرنے کے لئے درکار ہے۔ تیز سمت ، ڈھانچے کا آغاز ، اور ٹاسک پر مبنی لیڈرشپ قائد کو کامیاب ہونے کا زیادہ امکان بنائے گی۔ موثر رہنما (جو واقعتا course پیروکاروں پر بھی اثر انداز ہونا ضروری ہے) ایک بدلنے والا سیاستدان ہے جو غیر قانونی پیروکاروں کو متوقع خطرات کا سامنا کرتے ہوئے یا ان کو عملی جامہ پہنا دینے والے بظاہر ناقابل مقاصد اہداف پر مجبور کرتے ہوئے خطاب کرتا ہے۔ خاص طور پر کرسٹیسو کے اوقات میں مجاز قیادت کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ ممبروں کی کوششوں کو متحد کیا جاسکے اور مشترکہ مقصد کو یقینی بنائے۔ گروپ ہارورڈ یونیورسٹی ، فلپائن میں ایندھن کی قیمتوں کو ختم کرنا - تیل کی سیاسی قیمت ، صفحہ 152 میں نظم و نسق کی تبدیلی: میں ، پالیسی سازی کے عمل کو سمجھنا ، ہارورڈ یونیورسٹی ، صفحہ 1
معمول کی ہنگامی صورتحال میں ، رہنماؤں کی صلاحیتوں اور قابل عمل کاروباری معمولات کے ذخیرے تک رسائی ہوتی ہے جو معمولی تخصیص اور موافقت کے ساتھ ، صورتحال کو مناسب جوابدہی فراہم کرسکتے ہیں۔ حقیقی بحرانوں میں ، رہنماؤں کے پاس ان کے لئے پہلے سے منصوبہ بند ، ترقی یافتہ ، آزمائشی اور قابل تقلید روٹین دستیاب نہیں ہوسکتا ہے جو ان کے سامنے آنے والی صورتحال کا مناسب طور پر تدارک کرے گا۔ تعریف کے مطابق ، انہیں نئی روشوں یا موجودہ معمولات کے امتزاج کو بہتر بنانا ہوگا۔ فطرت میں تصوراتی اور ادراکی ہے ، اور لہذا یہ کرنا خاص طور پر مشکل ہے - اور دوسروں کو کرنے کی ترغیب دینا - اس طرح کے دباؤ کے حالات میں ، جیسے کشیدگی کی صورتحال میں غالب آسکتی ہے۔ کرائسز منیجمنٹ معمول کی ہنگامی صورتحال میں معمولی ہنگامی صورتحال میں 53 اے رہنما کے مرکزی چیلینج مندرجہ ذیل شامل ہوں گے: 1. درستگی کے ساتھ صورتحال کا اندازہ لگائیں؛ 2۔موجودہ معمولات کی موثر تخصیص اور دیئے جانے والے واقعے کے مخصوص حالات کے مطابق ڈھالنا۔ the. شرکاء کی کوششوں کو متحرک اور انحصار کرنا؛ custom. اپنی مرضی کے مطابق ، پہلے سے منصوبہ بند ذمہ داریوں کے ممکنہ طور پر کافی پیچیدہ ذخیرہ کو مربوط کریں۔ response. ان لوگوں کو مدد اور مطلوبہ وسائل کی فراہمی کو منظم کریں اور اس کو یقینی بنائیں جو جواب میں عملی طور پر محفوظ ہیں۔ 6. شرکت کرنے والے افراد اور مؤثر تنظیم (تنظیموں) کے باہر ملوث افراد سے صورتحال کے بارے میں مؤثر طریقے سے بات چیت کریں اور انہیں کیا کرنا چاہئے۔ بحرانوں کی قائدانہ چیلنجیاں۔ 1. حقیقی بحرانوں سے نمٹنے کے اسٹریٹجک قائدانہ چیلنجوں میں درج ذیل شامل ہیں: 2. موجودہ صورتحال کو ماضی کے حالات سے نمایاں طور پر مختلف طریقوں سے درست طریقے سے اور جلدی سے اندازہ کرنا۔ more. حالات کی تشخیص اور اندازوں سے زیادہ آرام دہ اور پرسکون (لیکن غلط) مزاحمت کرنا جو نیاپن کے اہم عناصر کو نظرانداز کرتے ہیں۔ immediate. فوری کارروائی کے لئے تعصب رکھنے والے افراد اور انتخاب اور تعیناتی میں تاخیر کا رجحان رکھنے والے افراد کے مابین ممکنہ ثقافتی تنازعات کا ثالثہ اس وقت تک کہ صورت حال اور اختیارات کے تجزیے کی گہری تفہیم تیار نہ کی جاسکے۔ the. صورتحال کی نمایاں خصوصیات (جس میں اس کی نمایاں اہمیت بھی شامل ہے) کے "بڑی تصویر" کے تناظر کی ترقی اور اسے برقرار رکھنا؛ جارج ، سورسنسن اور جیمز ایم برنس کیذریعہ لیڈرشپ جلد اول کا انسائیکلوپیڈیا صفحہ 290-295
6
No comments:
Post a Comment