Monday, April 27, 2020

Expected resultsc

اس کے حل کے لئے حکمت عملی تیار کر رہا ہے۔  اگرچہ اس طرح کے مسائل اور چیلنجوں کی فہرست وقت اور جگہ کی رکاوٹوں کی وجہ سے کافی حد تک بڑی ہے ، لیکن اس پر صرف مشورہ کیا گیا ہے کہ صرف مندرجہ ذیل بڑے چیلنجوں تک ہی بحث محدود رہے۔  ویژنری لیڈرشپ جو پالیسی چینجی کے انتظام کے قابل ہے۔  حکومت کا آج کا کردار۔  مناسب نمو کی حکمت عملی ، غربت کے خاتمے ، عالمگیریت اور قومی سلامتی چیلینسیف۔  توانائی کے وسائل مینجمنٹ.  پیشہ ورانہ اور اخلاقی اخلاقیات .vi.  انفراسٹرکچر ڈویلپمنٹ  ارتقاء اور مالی وسندویی انتظامیہ۔  تناؤ اور بحران کا انتظام۔  کمپلیکس مذاکرات کا انتظام کرنا۔  منصوبہ بندی ، کوآرڈینیشن ، مواصلات ، اور انضمام۔ ان مسائل اور خصوصیات کے حوالے سے اسٹریٹجک قیادت کے لئے تربیتی ماڈل کی سفارش کرنے کی کوشش کی گئی ہے تاکہ مقالہ ماڈل کے ذریعے مناسب اور سنجیدہ کوشش کی جاسکے۔ پاکستان میں اسٹریٹجک لیڈرنگ ٹریننگ سسٹم کی تشکیل  مندرجہ ذیل اہم اقدامات ہوں گے ، I سسٹم میں اسٹریٹجک لیڈرشپ پوزیشنوں کی نشاندہی II کی پوزیشن کے اسٹریٹجک لیڈرشپ کے کردار کی وضاحت کریں III کی حیثیت / کردار کی نشاندہی اور تعریف کردہ مخصوص ٹریننگ ماڈیول کے لئے ٹرینی کا انتخاب۔  سسٹم میں اسٹریٹجک لیڈرشپ پوزیشنوں کی نشاندہی کرنا۔ سسٹم میں اسٹریٹجک لیڈرشپ کی پوزیشنوں میں وہ شخصی شامل ہیں جن میں ٹاپ مینجیل / فیصلہ کن کردار ہے۔  یہ پوزیشنز نظام میں افقی اسکیموں کے افق اسکرین کے ہر سطح پر دستیاب ہیں۔  تاہم ، یہاں تجویز کردہ ماڈیول صرف قومی سطح کے قائدانہ عہدوں پر مرکوز ہے جس میں ایگزیکٹو اور قانون سازی والے اسٹریٹجک لیڈرشپ شامل ہیں۔  تاہم ماڈیول کو کسی بھی سطح پر استعمال کیا جاسکتا ہے کیونکہ اس میں عام طور پر ضرورت کی بنیاد پر لیڈرشپ کی خصوصیات پر توجہ دی جاتی ہے۔  قومی سطح کی اسٹریٹجک قیادت کی پوزیشن میں ایک) وزارتی عہدے ، ب) قانون ساز کمیٹیوں کے سربراہ اور ج) سول اینڈ ملٹری بیوروکریسی اور پبلک سیکٹر کارپوریشنوں کے اعلی سطحی انتظامی عہدوں پر مشتمل ہے۔ II اس منصب کے اسٹریٹجک لیڈرشپ کے کردار کی وضاحت کرتا ہے۔
 ان عہدوں کی اسٹریٹجک قیادت کے کردار کو سرکاری مجسموں میں شامل کیا گیا ہے۔ تاہم ، اس سے پہلے کہ ہر منصب اور فوری کام اپنے کردار کی وضاحت اور اس کو دوبارہ ترجیح دیں۔  لہذا ، اس کی افسران ٹریننگ ماڈیول کی لازمی خصوصیت کی حیثیت سے پوزیشن کے اسٹریٹجک قائدانہ کردار کی تعریف کی سفارش کرنے کے ل.۔ III اس پوزیشن / کردار کی نشاندہی / تعریف کے لئے ٹرینی کا انتخاب۔ ایک سخت عمل ہے۔  تاہم ، وہ تمام افراد جو مذکورہ بالا اسٹریٹجک لیڈرشپ کی پوزیشنوں کو ماننا چاہتے ہیں وہ یہاں ماڈل کے امیدوار ہیں۔  یہ بھی تجویز کیا جاتا ہے کہ کارکردگی اور کارکردگی کی نمائش کے تحت "تبدیلی" کو اسٹریٹجک لیڈرشپ بارڈرز آن انویژننگ تبدیلیوں کے اہم حصے کے طور پر انتخاب کے بہترین معیار کے طور پر تجویز کیا گیا ہے۔  تبدیلی کے انتظام میں شامل افراد IV مخصوص ٹریننگ ماڈیول کے اجزاءخصوصی تربیتی ماڈیول میں اسٹریٹجک لیڈرشپ کی مختلف خصوصیات پر زور دینا ہوگا جو اسے معمولات / صورتحال وغیرہ سے مختلف کرتے ہیں یا اسٹریٹجک قیادت میں مزید جڑ جاتے ہیں۔  یہ ایک ہیں) طویل مدتی نظریہ ، ب) انٹیگریٹڈ ویژن ، ج) انفارمیشن کمیونیکیشن کی مہارت ، ڈی) منصوبہ بندی کی اہلیت ، ای) تجویز / حقیقت پسندی کا احساس ، f) اعلی اخلاقی معیار ، اور آخر میں جی) جائزہ۔  اس طرح یہاں تجویز کردہ اسٹریٹجک لیڈرشپ کی ترقی کے لئے تربیتی ماڈیول ، ان فیکلٹیوں کی افزائش اور ترقی پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ ایک) طویل مدتی نظریہ ٹریننگ اجزاء کسی معاملے کا طویل مدتی نظریہ بات چیت کے ort امتزاج یا تغیر کے ممکنہ نتائج کو دیکھنے کی صلاحیت پر منحصر ہوتا ہے۔  دستیاب متغیر کی اجازت.  یہ سرحد متغیر کو سمجھنے میں ہے۔  کون سا انٹرن تمام متغیرات کو جاننے پر منحصر ہے۔  اس طرح پہلا قدم اسٹریٹجک قائد کے سامنے تمام متغیر رکھنے کی عادت پیدا کرنا ہے۔  اس خصوصیت کی اہمیت کو واضح کرنے کے لئے پہلی جگہ مذاق کی مشقوں میں تربیت موڈول۔ بی) میں شامل کیا جاسکتا ہے۔ انٹیگریٹڈ ویژن ڈویلپمنٹ جزو کو مربوط وژن کی اہمیت کی مثال پاکستان حکومت کی توانائی پالیسی میں دیکھا جاسکتا ہے۔  فیلڈ ٹوڈے میں دو مکمل طور پر الگ اور غیر منظم اقدامات ہیں جہاں ایک ہی وقت میں حکومت روایتی اور قابل تجدید ذرائع کے وسائل تیار کررہی ہے۔  انٹیگریٹڈ ویژن دراصل اسٹریٹجک لیڈر شپ کا ایک اور پہلو ہے جس کی خصوصیت اوپر بیان کی گئی ہے۔  یہ ایک انضمام عمل کے ذریعے ہوتا ہے اور تمام (بیشتر) متغیرات کو ضم کرنے کی صلاحیت قدرتی طور پر اسٹریٹجک رہنما ، خاص طور پر اسٹریٹجک لیڈر کے پاس ہونا چاہئے جس میں عملی کردار ہوتا ہے ، اور تربیتی ماڈیول کو اس نکتے کو اجاگر کرنے اور اس پر روشنی ڈالنے پر توجہ دینی چاہئے۔
 اسٹریٹجک قیادت کا لازمی جزو۔  خاص طور پر قانون ساز پارٹی کی حکمت عملی کے سلسلے میں تربیت کے ماڈیولز کو اس اہم خصوصیت کے حامل طبقاتی معاملات / کیس اسٹڈیز کو اجاگر کرنے کی ضرورت ہے۔) مواصلات کی مہارت کو بڑھاوا دینے والا جزو اسٹریٹجک لیڈر وہ ہے جس میں واضح اور دور دراز سے آگے دیکھنے کی صلاحیت ہوتی ہے۔  اس طرح اسٹریٹجک رہنما وقت سے پہلے امکانات کا تصور کرتا ہے۔  وہ وہی ہے جو پل تک پہنچنے سے پہلے ہی اس پر قبضہ کرتا ہے۔  وہ کسی ایسے حل یا ایسی صورتحال پر کام کرتا ہے جو وقت سے پہلے کی ہو۔ اس مطلوبہ مقاصد کو حاصل کرنے کے لئے مواصلات کی انتہائی ترقی کی صلاحیت کی ضرورت ہے جو صرف اسٹرٹیجک لیڈر کا منصوبہ ہے۔  اس طرح تھانک رہنما کی مواصلات کی مہارت کو صراحت ، تاثیر ، جامعیت ، سمجھداری وغیرہ کی ضرورت ہے اور تربیتی ماڈیول کو اسٹریٹجک لیڈر میں اس معیار کو اجاگر اور بڑھانا ہوگا۔  واضح موثر مواصلات کی اہم اہمیت کی وجہ سے حاصل کردہ یا ناکام ہونے والی اسٹریسیجک کہانیوں اور اسٹرٹیجک اقدامات کی ناکامی کے کیس اسٹڈیز کی سفارش کی جاتی ہے۔  وہ اصل منصوبہ بندی کے وقت سے دور کے ایک نقطہ پر آنا چاہتے ہیں۔  اسٹریٹجک رہنما بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیاروں پر مبنی دفاعی نظام کی تیاری کے ل time وقتا military فوقتا military فوجی افرادی قوت کو برقرار رکھنے کے عقلی اصول کی نفی کرسکتا ہے۔ تربیتی ماڈیول کے ذریعے اسٹریٹجک رہنما کی منصوبہ بندی کی صلاحیت میں اضافہ منصوبے کی مشقوں کی شکل میں کیا جاسکتا ہے۔  منصوبہ بندی کی کچھ معلومات کو چھپانے کے ساتھ ساتھ عالمی سطح پر مشہور حکومتی اقدامات کا منصوبہ اور اسی طرح کے منصوبوں کے نتیجے کی پہلو جیسے برطانوی ناف کی بالادستی پر طویل عرصے میں سوئز نہر کی تعمیر کے اثرات۔) کوآرڈینیشن کو آرڈینیشن ایک اہم کام ہے۔  ہو چنک ، انک 46 قبائلی کاروباری مفادات کی تمام سرگرمیوں کو مربوط کرنے کی اپنی صلاحیت سے کامیابی سے وابستہ تھا۔  ہو چوک ، انکارپوریشن ایک ہولڈنگ کمپنی ہے جو قبائلی تمام کاروبار کی مالک ہے۔  یہ مؤثر طریقے سے اپنے ذیلی اداروں میں سرمایہ اور وسائل مختص کرسکتی ہے ، کمپنی کی وسیع حکمت عملی کو نافذ کرسکتی ہے ، اور اداروں کے مابین انٹرا قبائلی تعاون کو مجبور کرسکتی ہے۔  قبائلی کاروبار میں بڑے پیمانے پر قبائلی اراکین کی زندگی کو بہتر بنانے سے متعلق معاشرتی کام انجام دیتے ہیں۔  ونبگو ٹرائب کے پاس اب ایک واحد ادارہ ہے جو تمام فنڈنگ ​​وسائل (گرانٹ ، غیر منافع بخش ، کارپوریٹ) کے ہم آہنگی کے لئے ذمہ دار ہے اور یہ سرمایہ کاری کی وسیع معاشی ترقی کی حکمت عملی پر عمل پیرا ہوسکتی ہے جو سرمایہ کاری کو کم سے کم کرتی ہے ، کارپوریٹ وسائل کو زیادہ سے زیادہ بناتی ہے ، اور فوری معاشرتی اثر ہے۔  ) حقیقت پسندی 46 ہارورڈ پروجیکٹ آف امریکن انڈین اکنامک ڈویلپمنٹ ، ہارورڈ یونیورسٹی ، صفحہ 1-3
 "ممکن" کی فورا understanding ادراک کے بغیر کوئی اسٹریٹجک قیادت نہیں ہوسکتی ۔اس حقیقت کو نپولین (ہسپانوی السر اور روسی مہم 1812) 47 ، ہٹلر نے ایک بار پھر روسی حملے میں تغلق کے 49 جیسے تزویراتی رہنماؤں کی ناکامیوں میں دیکھا۔  دارالحکومت کا تبادلہ ، اورنگزیب کے جنوب 505050 پر ڈیزائن وغیرہ ، تربیتی ماڈیول میکانزم کی ترقی پر زور دینے کے ساتھ معاملات کی مطالعے کی سفارش کرتا ہے تاکہ اس میں رکاوٹوں کو دور کرنے ، آزاد تنقید وغیرہ سے تعصب کیا جاسکے۔ تربیتی ماڈیول کا یہ جزو اسٹریٹجک رہنماؤں کو بھی اہم قرار دینے کی سفارش کرتا ہے  میڈیا کے خیالات کی اہمیت جیسا کہ عصر حاضر کی میڈیایڈیا ایک ایسا فورم ہے جو مقصد کی نمائندگی کرتا ہے اگر شائستگی کی اجتماعی دانشمندی کی مثال نہ ہو) حکومت کا کردار حکومتوں کو آج ان کے کردار کی بحالی کے لئے بے نقاب کیا گیا ہے۔  حکومت کی سمت میں تبدیلی کے لئے ساختی ، نظریاتی معاشی وجوہات اور بین الاقوامی تحریک ، حکومت اور حکمرانی اور اس کے دوسرے کھلاڑیوں کے ساتھ جو اس نے 21 ویں صدی میں حکمرانی کے میدان میں داخل ہوئے ہیں کے ساتھ انجام دینا ہے۔  یہ حقیقت اس حقیقت کے ادراک کی وجہ سے ہی ہے کہ حکمرانی آج کی بجائے زیادہ پیچیدہ ہے اور صرف حکومت ہی پوری طرح سے انتظام نہیں کرسکتی ہے۔  ترقی یافتہ اور پسماندہ ممالک کے چیلینج مختلف ہیں۔  حکومت کا بنیادی کام اب ملک کی معاشی ترقی ، معاشرے میں تبدیلی کا انتظام ، متضاد مفادات کا توازن برقرار رکھنے ، معاشرتی انصاف کی فراہمی اور تجارتی فیصلوں کے لئے میکانزم فراہم کرنا ہے۔  ایک بڑی حکومت کا کام جو اس کے فرائض کے لحاظ سے ہے۔  حکومت کو اب آپریشنل ریاست سے ایک قابل عمل اور سہولت سازی / ریگولیٹری حالت میں لین دین میں شامل کرنے کا سہارا لیا گیا ہے۔  یہی وجہ ہے کہ حکومت کے بیشتر حصے میں انحراف ہوا ہے اور یہ اب قومی اور بین الاقوامی سطح پر واحد کھلاڑی نہیں ہے۔  یہ سب حکومتوں اور سول سوسائٹی کے بیک وقت تعاون کے ل dozens کئی عملوں اور میزبان نظاموں پر مشتمل پالیسی پیچیدہ عمل ہے۔  گورنمنٹٹوڈے میں شامل ایک اسٹریٹجک رہنما کی ضرورت ہے کہ وہ پورے عمل سے بخوبی واقف ہوں۔  لہذا اس اہم طریقہ کار نے ٹریننگ ماڈیول کا حصہ بنانے کی تجویز پیش کی۔) پالیسی چینج کا انتظام کرنا۔ پولیسی فارمولیشن میکرو معاشی بنیادی اصولوں اور فیصلوں کی استحکام پر مبنی ایک پیچیدہ عمل ہے۔  اسٹریٹجک قائدین نہ صرف نئی پالیسیوں کی تشکیل میں شامل ہیں بلکہ انہیں اپنے پیش روؤں کی تشکیل کردہ پالیسیوں کی بھی فکر کرنی ہوگی۔  انہیں سیاسی تحفظات ، اختیارات اور فیصلہ سازی کے عمل کے نتیجے میں پالیسی میں تبدیلی اور اس کے عمل میں درکار ٹولز کا انتظام کرنے کی ضرورت ہے۔  یہ ایک تسلسل 47 ہے نپولین نے ان دو مہمات کو اس کے زوال اور زوال کا ذمہ دار ٹھہرایا تھا ، دیکھیں لوڈوی ، ایمیل ، نیپولین بوناپارٹ کی زندگی کی زندگی .88 ہٹلر نے اس بات کی تعریف نہیں کی کہ روسی افواج اور اسلحے نے اس کی اپنی تعداد کو گنوا لیا تھا۔  دوسری عالمی جنگ کی چرچل ہسٹری دیکھیں ، جلد دوم 49 تغلق نے دارالحکومت دہلی سے دولت آباد منتقل کیا اور اپنی سلطنت کو برباد کردیا 50 اورنگزیب کی مارہٹوں کے خلاف مہم ایک اہم محرک تھی

No comments:

Post a Comment