Monday, April 27, 2020

Leadership strategic

کیس اسٹڈی کا طریقہ ڈیسکشن بنانا اکثر محاذ آرائی کی سرگرمی ہوتی ہے جس میں مختلف نکات کے حامل افراد شامل ہوتے ہیں۔  سب سے اہم بات یہ ہے کہ را to کے مختلف اختلافات کو برداشت کرتے ہوئے اتفاق رائے کی طرف کام کرنے کا طریقہ سیکھنے کی ضرورت ہے۔ عام طور پر ، کسی کیس اسٹڈی کے تفصیلی تجزیے میں تاریخ ، ترقی ، اندرونی استحکام اور کمزوریوں ، آس پاس کا ماحول ، ساخت اور حکمت عملی بھی شامل ہے جس میں سفارشات کے ساتھ سفارشات بھی شامل ہیں۔  43 کیس اسٹڈیز کی بنیاد پر لئے گئے فیصلے براہ راست محصول ، اخراجات اور منافع پر اثرانداز ہوتے ہیں۔ اگر آپ کامیاب ہونا چاہتے ہیں تو آپ کو فیصلہ ساز بنانے کے ل must سیکھنا چاہئے۔  آپ کو بزنس اور معاشیات میں کلاس روم ٹریننگ لگانے کی اہلیت کو بڑھانا ہوگا جس سے آپ سیکھ سکتے ہیں کہ کس طرح (1) میڈیکیشن کو آسان بنانے ، (2) فیصلوں کے تجزیاتی معیار کو بہتر بنانا ، (3) فیصلے کرنے کے لئے مطلوبہ وقت کو کم کرنا ، اور (4) اس میں اضافہ  درست فیصلوں کی تعدد ۔44 ملک میں کیس اسٹڈیز چلانے کے لئے جو بھی اہم مسئلہ ہے ، اس میں تخصص یافتہ افراد کی دستیابی ہے۔  اس لئے اس پہلو پر خصوصی توجہ دینے کی ضرورت ہے جب کہ ہم جنس پرستی کی کوشش کر رہے ہیں۔ ڈابھول نجی پاور پروجیکٹ کے معاملے میں ، ہندوستانی حکومت نے غیر ملکی سرمایہ کاروں کے ساتھ معاہدہ واپس لیا تھا۔  ایک کمیشن تشکیل دیا گیا جس میں بد عملی کی اطلاع دی گئی۔  اس کے بعد کی جانے والی چیچوں میں ، اینرون نے لندن میں ثالثی کی کارروائی کا آغاز کرکے تیزی سے جواب دیا ، منسوخی کا معاوضہ جیتنے کی ہدایت کی۔  ثالثی نومبر 17 ، 1955 کو شروع ہونے والی تھی۔ اسی کے ساتھ ہی ، جی او ایم نے اس بات کو ثابت کرنے کی کوشش کے ساتھ کارروائی کا آغاز کیا ، کہ غیر قانونی طور پر اینرونیکٹ کیا گیا ، اس صورت میں یہ ہرجانہ ادا کرنے کا پابند نہیں ہوگا۔  اینرون نے بھی دوبارہ بات چیت کرنے کی اپنی واضح خواہش ظاہر کی۔ عمل آوری کی حکمت عملی کو عملی شکل دینے کی حکمت عملی میں ایک مواد کا تقاضا ہوتا ہے) تناؤ کا انتظام ب) سازگار تنظیم سازی ثقافتی ج) مجوزہ ماڈیول پر عمل درآمد کا ضروری ج) ڈی) تشخیص میکانزم) نتائج ایف) منصوبہ انحراف جی) اسٹریٹجک مینجمنٹ چیلنجز / ٹریننگز / ٹریننگز  پروگرام میں 1) رکاوٹوں جیسے ا) سیاسی بی) بیوروکریٹک ، سی) مائنڈ سیٹ / رویہ 2) ٹریننگ کورسز 3) ادارہ سپورٹ 4) اہداف کے حصول کے لئے نیٹ ورک ڈیولپمنٹ 5) سلیکشن پروسیس اور 6) ٹریننگ 43 کی صلاحیتوں کی رکاوٹیں نتیجہ HTTP: // www  .colleg.hmco.com / بزنس / وسائل / کیس اسٹڈیز / طلبا / تجزیہ۔ htm 44 http://www.uidaho.edu/ag/agecon/391/casestudmeth.html
 فرد کو حاصل ہونے والے فوائد میں شامل ہیں i) بہتر فیصلے کرنا اور مسئلے کو حل کرنا ، ii) شناخت اور حصول کے محرک متغیرات ، iii) خود ترقی iv) تناؤ ، تناؤ ، مایوسی اور تنازعہ سے نمٹنے ، v) قائدانہ علم اور مواصلات کی صلاحیتوں کو بہتر بنانا ، vi  ) ملازمت کی تسکین اور پہچان ، vii) بات چیت کی مہارت ، viii) سیکھنے میں اضافے کا احساس ، ix) بولنے اور سننے اور جب مشقوں کی ضرورت ہوتی ہے تو لکھنے کی مہارت بھی ، اور x) اس سے نئے کاموں کی کوشش کرنے میں خوف کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔  بہت سے طریقے۔  یہ i) لوگوں کو تنظیمی ضابطوں سے پہچاننے میں مدد کرتا ہے ، iii) باس کے درمیان تعلقات کو بہتر بناتا ہے ، iv) تنظیمی ترقی میں مدد ، v) بیرونی تنظیموں کی پالیسیوں کو سمجھنے اور لے جانے میں مدد ، vi) مستقبل کے لئے معلومات فراہم کرتا ہے  تنظیم کے تمام شعبوں کی ضروریات ، vii) تنظیم سازی کو زیادہ موثر فیصلہ سازی اور مسئلہ حل کرنے میں مدد ملتی ہے ، viii) ترقی پذیر صلاحیتوں ، حوصلہ افزائی ، وفاداری ، بہتر رویوں اور دیگر پہلوؤں میں مدد ملتی ہے جن میں کامیاب کارکن اور انتظام کار عموما i ix کی ذمہ داری کا احساس پیدا کرتے ہیں۔  نالائق اور جانکاری رکھنے والی تنظیم ، x) مزدور نظم و نسق کے تعلقات کو بہتر بناتا ہے ، اور xi) آگ لگانے کے برخلاف عملی انتظام کو تیز کرتا ہے۔  مؤثر انداز میں ، یہ ہینڈلنگ کانفلکٹ میں مدد کرتا ہے - اس طرح تناؤ اور تناؤ کو روکنے میں مدد ملتی ہے۔ پیشہ ورانہ ہنر پیشہ ورانہ مہارتیں ہیں ایک) بزنس ڈویلپمنٹ / ریلیشنگ مینجمنٹ ، ب) چینج مینجمنٹ ، c) مواصلات ، ڈی) تنازعات کا نظم و نسق اور ایجاد تخلیق / اختراع  ، ایف) باہمی اہلیت / اثر ، جی) قیادت ، ج) حکمت عملی کی منصوبہ بندی ، i) ٹیم بلڈنگ اور ترقی جی) سوچ ، پریشانی حل اور فیصلہ سازی۔ مہارت کے بارے میں تربیت بھی ضروری ہے کہ کسی مناسب ذمہ داری میں قائد کی ذمہ داری کو پورا کیا جاسکے۔  محققین نے اطلاع دی ہے کہ قائدانہ صلاحیتوں کو باقاعدگی سے ایکروسٹیورٹیکل واقفیت کی تعلیم دی جاسکتی ہے۔  رہنما گروپ کے ممبروں کو اپنے باہمی اور باطن سے تعلق رکھنے والے احساسات اور جذبات کی کھوج میں مدد کرنے کے لئے معاون اور تصادم آمیز سلوک دونوں میں اپنی صلاحیتوں کو بہتر بناسکتے ہیں ۔55 لیڈر کے اثر و رسوخ کو قبول کرنے کے لئے گروپ کے ممبروں کی رضامندی ، تاہم ، قائد کی ذاتی قابلیت پر انحصار کرتے ہیں۔ کارکردگی کا انتظام ماڈیول  عظیم افراد کی قائدانہ کارکردگی کو سمجھنے کے ل one ، کسی کو نہ صرف ابتدائی بچپن کی ترقی کی جانچ پڑتال کرنے کی ضرورت ہے بلکہ درمیانی اور بعد کی زندگی میں شامل سماجی اور سیاسی چیلینجمنٹ کا تجزیہ کرنے کی ضرورت ہے اور یہ دیکھنا ہے کہ اس طرح کے تجربات برنارڈ ایم باس کے ذریعہ 45 کتاب نامہ کتاب کے مواقع فراہم کرتے ہیں۔  -566
 سیاسی پختگی میں مزید اضافہ ہوتا ہے۔  ٹریننگ ماڈیول ، اس کے بعد ، تھیلیڈر کو اپنے دائرہ کار کے علاقے میں کارکردگی کو مؤثر طریقے سے منظم کرنے کے قابل بنائے گا۔  کارکردگی کا فریم ورک بنانا: (اچھی ملازمت کرنے کا کیا مطلب ہوگا؟) پریکٹس 1: تنظیم کے مشن کو بیان کریں۔  اعلان کو واضح طور پر اور کثرت سے-جو نظریاتی عمل کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔  پریکٹس 2: تنظیم کی انتہائی نتیجہ خیز کارکردگی کی نشاندہی کریں۔  اس بات کا تعین کریں کہ کون سی اہم ناکامی تنظیم کو اپنے مشن کے حصول سے روک رہی ہے۔  پریکٹس 3: ایک مخصوص کارکردگی کا ہدف قائم کریں۔  بتائیں کہ آئندہ کس کامیابی کے لئے تنظیم کو نئی سطح حاصل کرنا ہے۔  پریکٹس 4: ہدف اور مشن کے مابین اپنے نظریاتی تعلق کی وضاحت کریں۔ اپنے ذہنی ماڈل کی وضاحت کریں (اپنے لئے کم از کم) جس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ ہدف کو پورا کرنا کس طرح مشن کو متاثر کرنے میں مدد دے گا۔  II.  ڈرائیونگ کی کارکردگی میں بہتری: (ایک رہنما لوگوں کو کیسے متحرک کرسکتا ہے؟) پریکٹس 5: ذاتی طور پر اور عوامی طور پر ، کثرت سے ترقی کی نگرانی کریں۔  اعداد و شمار شائع کریں تاکہ ٹیمری جانتی ہے کہ آپ جانتے ہیں (اور یہ کہ ہر ایک جانتا ہے) کہ ہر ٹیم کتنی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کررہی ہے۔ پریکٹس 6: آپریشنل استعداد کو بڑھانا۔  اپنی ٹیموں کو وہی چیز فراہم کریں جس میں انہیں اپنا نشانہ حاصل کرنے کے لئے درکار ہے۔  پریکٹس 7: کامیابی کا بدلہ لینے کے لئے چھوٹی جیت سے فائدہ اٹھائیں۔  ٹورامٹائزائز کرنے کے لئے بہت ساری وجوہات تلاش کریں جو آپ نے تسلیم کی ہیں اور ان کی تعریف کرتے ہیں جو ٹیموں نے حاصل کیا ہے۔  پریکٹس 8: "احترام کے مواقع" تخلیق کریں۔  اس بات کو یقینی بنائیں کہ لوگ کامیابی کا احساس کما سکتے ہیں اور اس طرح بوٹسٹیم اور اپنے ساتھیوں کی عزت حاصل کرسکتے ہیں۔  III.  کارکردگی کو بڑھانا سیکھنا: (اور بہتر کارکردگی کے ل we ہمیں کس طرح تبدیل ہونا چاہئے؟) پریکٹس 9: دھوکہ دہی ، بگاڑ اور مشن کی تکمیل کے لئے پڑتال کریں۔  تصدیق کریں کہ لوگ اپنے اہداف کا حصول اس طرح کرتے ہیں جس سے مشن کو آگے بڑھایا جائے (اس طرح نہیں کہ اس کوشش کو عملی طور پر کمزور کرنے میں ناکام ہوجائے)۔  پریکٹس 10: بڑی تعداد میں اور مختلف قسم کے اشارے تجزیہ کریں۔  اعداد و شمار کی متعدد اقسام کی جانچ پڑتال کریں - دونوں مقدار اور گتاتمک - یہ سیکھنے کے لئے کہ آپ تنظیم کس طرح بہتر کرسکتے ہیں۔  پریکٹس 11: مشن ، ہدف ، نظریہ ، نگرانی ، صلاحیت ، عزت افزائش ، انعامات ، اور / یا تجزیہ کو ایڈجسٹ کریں۔  اس سیکھنے پر عمل کریں ، ترمیم کو ضروری بناتے ہوئے دوبارہ کارکردگی کو بہتر بنائیں۔ IIV  عمومی انتظام کی حکمت عملی کا تجزیہ ، اپنانے ، اور موافقت کی انتظامی حکمت عملی: انتظامی انتظامات کی صورتحال اور بظاہر مختلف اس طرح کی ایک وسیع اقسام میں درخواست دے سکتی ہے۔  جب کسی خاص انتظامی انتظامیہ کو سمجھنے کی کوشش کی جارہی ہو تو ، کسی کو محتاط رہنا چاہئے کہ نہ صرف کیے گئے خاص اقدامات کی وضاحت کریں (جو ممکن نہیں ہوسکیں کہ

No comments:

Post a Comment