Monday, April 27, 2020

Strategic leadership

پہلا پہلا تعارف "اسٹریٹجک رہنما کے فرائض سفید اور کالی چابیاں اونا پیانو ہیں: اگر آپ میوزک بنانا چاہتے ہیں تو انہیں مختلف تسلسل میں بجانا پڑے گا اور اگر آپ میوزک بنانا چاہتے ہیں تو۔" 1 ______________________________________________________________________ تعارف پچھلی صدی کی سب سے حیرت انگیز خصوصیت بلاشبہ تھی  'تبدیلی' جب پوری دنیا پوری طرح سے طفیلی 2 اور دیہی زندگی سے لے کر آج کے سو سالوں کے عرصے میں جدیدیت کے بعد کی طرف منتقل ہوچکی ہے۔  تبدیلی کا عمل بظاہر 21 ویں صدی کی آمد کے بعد سے ایک بہت ہی تیز رفتار سے اپنے تمام ’’ خواہش مند ‘‘ اپنے عہد میں لے جا رہا ہے۔  بیشتر اور 'ناخوشگوار' اور غیر تطبیق ک stand عالمی نظاموں میں ترقی پسندی کی بقا اور انضمام کا کوئی حقیقی امکان نہیں ہے۔ & 'سیاسی رشتوں کے لحاظ سے متعدد ریاستوں کے سلسلے میں بین الاقوامی قانون کے اطلاق میں تبدیلیاں دیکھنے میں آتی ہیں۔  قومی اور بین الاقوامی سلامتی کے امور۔  معاشی تعاون اور تجارتی حکومتوں سے متعلق قواعد؛  انضمام یا دوسری صورت میں معاشرتی نقط appro نظر سے زندگی تک۔  بدلتے ہوئے عالمی نظام انفرادی ملکوں پر زیادہ مانگ اور ذمہ داری عائد کرتے ہیں ، اور بدلے میں ، ان کی قیادتوں پر ، پیشرفت اور ہم آہنگی کے لئے قوموں کے مابین اور ان کے مابین ہونے والے معاملات اور انتظامات کو معروضی اور جامع طور پر دیکھنے کے لئے۔  ماضی میں پہلے سے زیادہ ، ان جہازوں کو سسٹم کی بگاڑ پیدا کرنے اور / یا ان نقصانات سے سمجھوتہ کیے بغیر ، بین الاقوامی اور قومی سطح پر ہونے والی تبدیلیوں کا جواب دینے میں سرگرم عمل اور فورا ہونا چاہئے۔  ان کو اپنے قومی نظام میں عالمی سطح پر تبدیلیوں کے لئے بھی مناسب انضمام کی ضرورت ہے ، جہاں ضروری ہے۔  عالمی تبدیلیوں کے بارے میں موزوں ردعمل اور ان کے اثرات کو فروغ دینے کی پالیسیوں کا تقاضا ہے کہ قومی 'قیادت' ہر سطح پر چاہے سیاسی ، فوجی ، سول ، یا دیگر ہو - نہ صرف عالمی سطح پر ہونے والی تبدیلیوں اور قومی پالیسیوں پر ان کے اثرات کو سمجھتی ہے بلکہ جاری ہے۔  حکومت کے مختلف درجوں کی طرف سے اس کے بارے میں اچھی طرح سے تعریف کردہ پالیسی ردعمل مرتب کرنے میں۔  'قیادت' کا ایک اعلی درجہ بندی ، جو ملک کے سیاسی ، معاشی اور دیگر مفادات کے تحفظ کے لئے اس وقت کے اور بین الاقوامی تناظر میں اسٹریٹجک سطح پر ایک اہم ترین حیثیت رکھتا ہے۔ ترجمہ یا کسی اور اہم قومی مفادات کے درمیان کیا فرق ہے ،  لہذا ، قومی سطح اور عالمی اسباب کے ل to ایک اچھformedو ، ہنرمند ، مخلص ، ویژنری 'اسٹراٹیجک لیڈرشپ'۔ جب بلاشبہ عظیم رہنما زیادہ تر پیدا ہوتے ہیں ، لیکن 'اسٹرٹیجک' کی سطح پر اپنی کمزوریوں کے باوجود ، مناسب ردعمل ظاہر کرنے کی اہلیت رکھتی ہے۔  قومی اور بین الاقوامی تبدیلیوں کو بشرطیکہ حقائق اور حالات سے بخوبی آگاہ کیا گیا ہو ، دی گئی معلومات کا تجزیہ کرنے اور دستیاب پالیسی آپشنز ، شیئر 1 ادیر ، جان میں سے انتخاب کرنے میں مہارت سیکھ گئی ہے۔  موثر قیادت؛  قائدانہ صلاحیتوں کو کس طرح تیار کیا جائے۔  صفحہ 752 دیکھیں سیاسی ثقافت ، تقابلی سیاست از ڈیوڈ آپٹر 3 دیکھیں جیکس ڈیرڈا ، ڈیکٹرکشن۔
 متعلقہ گروپ (گروپ) کے ساتھ افہام و تفہیم ، طاقت اور ان منتخب کردہ آپشن کو حاصل کرنے کی وابستگی۔ اور تربیت کو تسلیم کرلیا گیا ہے ، اگلا قدم احتیاط سے اس بات کا تعین کرنا ہے کہ 'اسٹریٹجک قیادت' کو 'ٹاپ مینجمنٹ' سے ممتاز کیا حیثیت حاصل ہے۔  یہ تربیت کی قسم (بشمول معلومات کی سطح) کا تعین کرے گا
متعلقہ گروپ (گروپ) کے ساتھ افہام و تفہیم ، طاقت اور ان منتخب کردہ آپشن کو حاصل کرنے کی وابستگی۔ اور تربیت کو تسلیم کرلیا گیا ہے ، اگلا قدم احتیاط سے اس بات کا تعین کرنا ہے کہ 'اسٹریٹجک قیادت' کو 'ٹاپ مینجمنٹ' سے ممتاز کیا حیثیت حاصل ہے۔  اس میں تربیت کی قسم (معلومات کی ضروریات اور مہارت کی سطح بھی شامل ہے) کی ضرورت ہوگی۔  قومی سطح پر ’اسٹارٹجک قیادت‘ ، جیسا کہ عام طور پر سمجھا جاتا ہے ، سیاسی اور بیوروکریٹک سطح پر بھی موجود ہے۔  سابقہ ​​میں پولیٹیکل باس یعنی صدر ، وزیر اعظم اور کیبن ممبر شامل ہیں۔  بیوروکریٹک سطح پر ، سیکرٹریز ، چیئر مینز اور دیگر محکمہ جاتی سربراہان فیڈریشن ، اور صوبوں میں چیف سکریٹریوں اور سکریٹریوں کو عام طور پر ’اسٹراٹیجک لیڈر شپ‘ تشکیل دی جائے گی۔  عوامی شعبے کے کاروباری اداروں میں ، حکومت کے زیر کنٹرول کنٹرول کی حد پر انحصار کرتے ہوئے ، ان کارپوریشنوں کے سربراہ ، کسی خاص انٹرپرائز کے مقاصد کے لئے ، ’اسٹریٹجک رہنما‘ کی حیثیت سے کام کرسکتے ہیں۔  اس اور اس سے وابستہ دیگر امور کا جائزہ اس مطالعہ میں لیا جاتا ہے۔ ’اسٹریٹجک قیادت‘ کے لئے تربیت کی ضروریات کی نوعیت اگلا اہم ترین مابعد ہے۔  در حقیقت
اس ماہر تجربہ کار مطالعہ میں شامل تمام پیشہ ور افراد میں سے 38. کا حصہ رکھتے ہیں اور وہ اپنی پیشہ ورانہ اور ذاتی زندگیوں میں بھی اپنے علم سے بالاتر ہو کر کنٹرول حاصل کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔  ماہرین کے لئے واٹر ٹائیٹتھکنگ ورزش کرنا انتہائی ضروری ہے۔  اپنی مہارت کو محفوظ رکھتے ہوئے ، وہ اپنی تجاویز کے لئے اتفاق رائے حاصل کرنے اور خریدنے کی کوششوں میں سخت ڈیٹا اینڈلوگ پیش کرتے ہیں۔ لیکن منیجر کی حیثیت سے ، وہ پریشانی کا شکار ہوسکتے ہیں کیونکہ انہیں اس بات کا پورا یقین ہے کہ وہ ٹھیک ہیں۔  چونکہ سن مائکرو سسٹمز ، 27 سی ای او ، سکاٹ میک نیلی اس پر کہتے ہیں: "میں احساسات نہیں کرتا؛ میں اسے بیری مینیلو کو چھوڑ دوں گا۔"  یہ حیرت کی بات نہیں ہے کہ میک نیلی کے سینئر مینجمنٹ ٹیم کے قریب ایک درجن اراکین رہ گئے ہیں۔ اچیور اے کا ایک بہت بڑا تناسب ، (30٪) ایک مثبت کام کا ماحول پیدا کرتا ہے اور ان کی کوششوں کو ترقی پذیروں پر مرکوز کرتا ہے۔  منفی پہلو یہ ہے کہ ان کا انداز اکثر باکس کے باہر سوچنے سے روکتا ہے۔ وہ تاثرات کے ل open کھلے ہیں اور یہ سمجھتے ہیں کہ روزمرہ کی زندگی کے بہت سے ابہام اور تنازعات تفسیر اور متعلقہ طریقوں میں فرق کی وجہ سے ہیں۔  حاصل کرنے والے ایک اور تین سال کی مدت میں فوری طور پر اور طویل مدتی مقاصد میں توازن رکھتے ہوئے نئی حکمت عملی کو عملی جامہ پہنانے کے ل reli اعتماد کی بھی قیادت کرسکتے ہیں۔  انفرادیت پسندی - انفرادیت پسند --- اپنے اور دنیا کی تعمیرات کی طرح سلوک کرتی ہے۔  یہ بظاہر تجرید 28 خیال انفرادیت پسند رہنماؤں کے 10٪ کو اپنی تنظیموں کے لئے منفرد عملی قدر میں حصہ ڈالنے کے قابل بناتا ہے۔ یہ ان کے اصولوں اور ان کے اعمال کے درمیان ، یا تنظیمی اقدار اور ان اقدار کے نفاذ کے درمیان ممکنہ تصادم سے آگاہ ہیں۔  یہ تنازعہ تناؤ ، تخلیقی صلاحیتوں اور مزید ترقی کی بڑھتی ہوئی خواہش کا ذریعہ بن جاتا ہے۔ اسٹریٹیجک اسٹراسٹجسٹ صرف 4٪ قائدین کا حصہ بنتے ہیں۔  تنظیم سازی کی رکاوٹوں اور تاثرات پر ان کی توجہ ان کو 'انفرادیت پسندوں' سے الگ کرنے کی بات ہے ، جس کو وہ قابل تبادلہ اور قابل تبادلہ خیال کرتے ہیں۔  جبکہ انفرادیت پسند ماسٹر ساتھیوں کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں جنہوں نے مختلف ایکشن منطق کی تخصیص کی ہے ، اسٹریٹجک ماسٹر دوسرے درجے کے تنظیمی اثر کو اشتہارات اور اشتہارات سے ماسٹر کرتا ہے۔  وہ مشترکہ نظارے تیار کرتا ہے اور سوچتا ہے کہ تنظیمی اور معاشرتی تبدیلی ایک ترقیاتی عمل ہے جس میں بیداری اور قریبی رہنمائی کی توجہ کی ضرورت ہے ۔27 ایچ بی آر اپریل 2005 ، صفحہ 7028 کے صفحہ 70 پر ملاحظہ کریں
 حکمت عملی کے ماہر تنازعات سے نمٹنے کے ل other دوسرے عملی منطق والے لوگوں کی نسبت زیادہ آرام سے نمٹتے ہیں ، اور وہ لوگوں کی تبدیلی کے خلاف مزاحمت سے نمٹنے میں بہتر ہیں۔  نتیجے کے طور پر ، حکمت عملی تیار کرنے والے انتہائی موثر تبدیلی کے ایجنٹ ہیں۔  حکمت عملی کے ماہر سماجی تعامل کی تین الگ الگ سطحوں سے متوجہ ہیں: ذاتی تعلقات ، تنظیمی تعلقات اور قومی اور بین الاقوامی پیشرفت۔  وہ عملی ، بروقت اقدامات اور اصولی اقدامات کے ساتھ نظریاتی نظریہ کو اکٹھا کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔  اسٹریٹجسٹ اخلاقی اصولوں اور طریقوں کو اپنے یا ہیروگنائزیشن کے مفادات سے بالاتر بنائے جانے کے لئے کام کرتی ہے۔  جہاں اسٹریٹجسٹ ایک سے دوسرے کی طرف منتقل ہوجائے گا ، الکییمسٹ کے پاس متعدد سطح پر manysituations کے ساتھ بیک وقت نمٹنے کی غیر معمولی صلاحیت ہے۔  Alchemist بادشاہوں اور عام لوگوں دونوں کے ساتھ بات کر سکتا ہے.  وہ انتہائی ترجیحی ترجیحات کا مقابلہ کرسکتا ہے لیکن اس کے باوجود طویل مدتی اہداف کو کبھی نہیں کھوئے گا۔  کیمیا کے نمونے کا 1٪ حصہ ہوتا ہے ، جس سے پتہ چلتا ہے کہ ان میں ڈھونڈنا غیر معمولی ہے۔ ایک کیمیا کی مشہور مثال نیلسن منڈیلا ہے۔  وہ Alchemistication منطق کی مثال دیتا ہے۔  1995 میں ، منڈیلا ایک نئے جنوبی افریقہ کے اتحاد کی علامت تھا جب اس نے رگبی ورلڈ کپ کھیل میں شرکت کی جس میں اسپرنگ بوکس ، جنوبی افریقہ کی قومی ٹیم کھیل رہی تھی۔ رگبی سفید بالادستی کا گڑھ تھا ، لیکن منڈیلا اس کھیل میں شریک ہوا۔  انہوں نے سیاہ فام جنوبی افریقیوں سے اسپرنگ بوکس کی جرسی پہنے ہوئے ٹوتھ پچ پر چل دیا ، اسی دوران انہوں نے اے این سی کی کلینشڈ مٹھی کو سلام پیش کیا ، اس طرح تقریبا almost ناممکن طور پر ، سیاہ فام اور سفید فام دونوں افریقیوں کی بھی اپیل کی۔  اسٹریٹجسٹ اور الکیمسٹ ایکشن لاجکس اب بنیادی طور پر ذاتی صلاحیتوں کی تلاش نہیں کر رہے ہیں جو ان کو موجودہ تنظیمی نظاموں میں زیادہ موثر بنائے گا۔  انہوں نے ان میں بہت ساری مہارت حاصل کی ہوگی۔  بلکہ ، وہ متنوع تحقیقات کی بنیاد پر منصوبوں ، ٹیموں ، نیٹ ورکس ، اسٹریٹجک اتحادوں ، اور پوری تنظیموں کو بنانے کے سلسلے میں ان ضوابط کی کھوج کر رہے ہیں اور ان کی وابستگی کو مان رہے ہیں۔  انکوائری سے انکار کرنے کا یہ جاری رواج ہی ہے جو انھیں اور ان کے کارپوریشن کو کامیاب بنا دیتا ہے۔ اسٹریٹجسٹ اور الکیمسٹ ایکشن لاجکس کی طرف راستہ دوسرے لیڈرشپ کے ترقیاتی عمل سے معیاری طور پر مختلف ہے۔  شروع کرنے کے لئے ، ہنگامی حکمت عملی اور الکیمسٹ کوئی طویل عرصے سے زندگی گزارنے والے اساتذہ نہیں ہیں جو ان کی موجودہ صلاحیتوں کو تیز تر بنانے اور ان کی افواہوں کی طرف رہنمائی کرنے میں مدد فراہم کریں۔
  • and
    from the Greek STRATEGIQKOS.
    Generally, Strategy means a plan of action. Strategic pertains to a longer and more
    comprehensive view of policies.
    5
    Its definitions range from the simplest notions of the top man, the
    messiah, to the complex modern definitions that attempt to cover every possible fact of the
    phenomenon.
    “Strategic leadership is the capacity of the central government (or of the final decision
    maker) to make and implement policy decisions that are integrative and welfare maximizing; that
    are knowledge based and that are informed by a longer term perspective going beyond the
    immediate concerns.”
    A more comprehensive and Mandan definition views Strategic Leadership ‘….as involving
    anticipation and envisioning a viable future for the organization and working with others to initiate
    changes that create such a future. It is the ability to inspire others to voluntarily make day-to-day
    decisions that enhance the organization long term viability while at the same time maintaining short
    term stability. It presumes that the leader has an ability to influence subordinates, peers and
    superiors. On the one hand, it ensures the future viability of the organization and on the other it also
    ensures that the daily decision making is consistent to this vision’.
    All governments (or decision makers) face inherent problems in demonstrating capacity for
    strategic leadership. The problems derive from internal opportunity structures that encourage other
    high level decision makers (like ministers in government or directors in corporations) to either
    5
    See Finer, S. E Man on Horse Back. And Strategic Management By Trodden, l, Thomas.
  • choose their own course or take a narrow departmental or specific view at the expense of the
    strategic view.
    Together, such problems bring centrifugal forces into the system .To address these problems
    there is a need to institutionalize appropriate mechanisms that reinforce strategic leadership within
    the government or within any system or at any level. Such mechanisms are found in the core
    institutions of the system like in the executive institutions attached with the final decision making
    authority in the government (but includes the judiciary and executive generally the parliament
    cabinet) or regional provincial level leader the branches connected to or working directly under the
    corporate chief executive.
    Relevance of the Strategic Leader
    Every kind of working enterprise acknowledges that it needs more and better leadership at
    all levels. Leadership, therefore, is indispensable. It represents the mind of a work-system - be it a
    household, a corporation, a local authority, a province or a state.
    Oliver Cromwell best expostulated the importance of the strategic leader when he said, “Let
    us mark, meanwhile, how indispensable a king is, in all movements of men. It is strikingly shown
    in this very war, what becomes of men when they cannot find a Chief man and there enemies can.”
    What Leaders Do?
    6
    Leadership I expected to: “a) relentlessly upgrade their team, (b) ensure that people see live
    and breathe the vision (c) exude positive energy and optimism (d) establish trust (e) make
    unpopular decisions (f) make sure that questions of skeptics are answered with action.(g) inspire
    risk taking and learning by setting example and (h)Leaders celebrate.
    Essentials of Strategic Leadership
    There are certain indicators of strategic leadership. A training model that aims at creating strategic
    leadership should be shaped to create and sustain these essential indicators. The degree of these
    essentials
، اس مطالعے میں یہ بنیادی مسئلہ ہے۔  اس سے متعلق سوال ، البتہ سیاسی اور بیوروکریٹک قیادت کے لئے تربیت کی ضروریات ایک جیسی یا وسیع پیمانے پر ہیں۔  ہر گروپ میں ، تربیت کی ضروریات کے ساتھ ساتھ تربیت کے طریقوں میں بھی فرق ہوتا ہے۔  اس طرح کی تربیت کی ضروریات کی تعدد ہو۔  قومی اور بین الاقوامی پالیسیوں کو مرتب کرنے میں افسر شاہی نظام سے لے کر 'اسٹریٹجک قیادت' تک تعاون کی سطح ، حکومت کے پاس دستیاب معلومات کا معیار اور پالیسی اور عمل درآمد کے مقاصد کے لئے ایسی معلومات کا تجزیہ کرنے میں ضروری صلاحیتوں کی موجودگی ، دور اندیشی ، نظام اور  عمل ، حکومت کے اندر موجود روایات اور عوامی ردعمل اہم خیالات ہیں ، اور یہ 'اسٹریٹجک قیادت' کے لئے تربیتی ماڈیولز کا حصہ ہیں۔ اس مطالعے میں ان تمام پہلوؤں پر تبادلہ خیال کرنے کی کوشش کی جارہی ہے اور ، 'اسٹریٹجک' کے غیر متوقع کردار کی واضح تفہیم کی بنیاد پر  قیادت 'ٹاپ مینجمنٹ' کے تحت ، سابقہ ​​دونوں طبقوں میں سے ہر ایک کے لئے 'ٹریننگ ماڈیول' کی ناکامی سے باہر آجاتی ہے۔ اس نقطہ پر یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ ، اس عام عقیدے کے برخلاف کہ پاکستان میں ایک مسئلہ ہے  a  ترقی پذیر معیشت جس میں تیزی سے بڑھتی آبادی اور محدود وسائل ہیں جن کی ترقی اور سلامتی کے متعدد مطالبات کو پورا کیا جاسکتا ہے ، پاکستان ، متعدد ترقی پذیر ممالک کے مقابلے میں ، قدرتی ، انسانی اور جغرافیائی وسائل کے لحاظ سے ، کافی انسانی ، قدرتی اور جغرافیائی وسائل رکھتے ہیں۔  پاکستان کی موجودہ ریاست اور معاشی ، سیاسی اور معاشرتی مواقع میں اس کی خواہش مند ریاست کے مابین جو کچھ کھڑا ہے ، وہ بنیادی مسائل کی واضح اور دیانتداری سے سمجھوتہ ہے ، پالیسی امور کی نشاندہی کرنا ہے ، مناسب پالیسی کے اختیارات پر عمل پیرا ہے ، اور معاشرے کے ساتھ اتحاد کے ساتھ مناسب نظام کے ذریعے ان کی تلاش ہے۔  .  "اسٹریٹجک قیادت" ، اعلی انتظامیہ ،
 مختلف سطحوں پر حکومتی کارکنان ، اور عوام نے بڑے پیمانے پر ، قیادت کی اسٹریٹجک سطح پر 'ٹریننگ ماڈیول' تیار کرتے ہوئے اس پر غور کیا ہے۔ & بیشتر ترقی پذیر ممالک سے کہیں زیادہ مختلف نہیں ، پاکستان کا سامنا کرنا پڑا ہے (اور ایک بہت بڑی کمی)  زیادہ تر سطحوں پر ہی خراب حکمرانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔  اسٹریٹجک اور عملی سطح پر ملک کی قیادت زیادہ تر قومی امور کے انتظام میں خاص طور پر ناکام رہی ہے ، خاص طور پر قومی مفاد کے متعدد اہم امور اور لوگوں کو درپیش عدم مساوات کے مسائل کے بارے میں ضروری وقتی فیصلے۔  50 ، 60 ، 4 70 ، 80 اور 90 کی دہائی میں قیادت کے مطالعے سے دو چیزیں سامنے آئیں۔  ایک ، اس تحریک کے پاس اسٹریٹجک وژن کی کمی تھی اور وہ لوگوں کی حقیقی امنگوں کی نمائندگی نہیں کررہی تھی ، اور یہ بھی کہ اس نظام نے ملک میں اسٹریٹجک قیادت کو ترقی نہیں کرنے دی۔  اس سے ایک بار پھر یہ بنیادی مسئلہ پیدا ہوتا ہے کہ اب حکمرانی کے اہم اقدامات ، ’’ قیادت ‘‘ اور ممکنہ طور پر ’اسٹریٹجک قیادت‘ کیا ہیں؟  کیا اس وقت پاکستان میں مقامی ، علاقائی اور قومی سطح پر صلاحیت اور صلاحیت کی سطح پر کوئی ایسی ہی صورتحال ہے؟  اور اگر یہ ہے تو ہم اسے کس طرح بہتر بناسکتے ہیں؟ اگر کسی 'اسٹریٹجک قیادت' کا وجود ہی تمام مسائل کے حل کی کلید ہے ، اور پاکستان کا چیلینج ایک اسٹریٹجک لیڈرشپ تشکیل دینا ہے ، تو نجات ترقی میں مضمر ہے۔  اس سلسلے میں میکانکس ، ڈھانچے اور عمل کیا دستیاب ہیں۔  پاکستان کس طرح اسٹریٹجک قیادت کی ترقی کے لئے ایک تربیتی ماڈل کو موم بتی کرتا ہے یعنی ایک اسٹریٹجک لیڈرشین ٹریننگ ماڈل model  اس کا نقشہ کیا ہوگا ، اور اس سے متعلق دیگر کئی پہلو اس مضمون میں تحقیقات کا بنیادی مضمون ہیں

No comments:

Post a Comment